maandag 24 februari 2014

Spook cake pops voor een griezelfeestje



Een vriendin had voor haar zoontje een griezelfeestje georganiseerd en had mij gevraagd om spook cake pops te maken.
Op de site van Poppylicious kwam ik deze ontzettend leuke spooky cake pops tegen. 

Er staat een duidelijke uitleg op haar site en bovendien nog heel veel meer leuke cake pops om te maken.
Het is zeker de moeite waard om een keer naar haar site te gaan.


Ik heb zelf als basis een vanille cake gebruikt, Dr. Oetker witte chocodip. 
Deze is ideaal om te gebruiken, omdat die snel hard wordt.
Voor de oogjes heb ik bruine chocolade gebruikt.


Ik heb ze in een Halloween pompoen gestoken die ik ooit heb gehaald bij de Xenos, voor een leuk effect.


Cakestand: H&M
Zwarte pompoen: Xenos
Cake pops: gemaakt door De Verleidelijke Tafel, naar een idee van Poppylicious






Geen opmerkingen:

Een reactie posten